Kan ik zien wie mijn website bezoekt
Categoriën:
Besteed u veel tijd, geld energie aan online marketing? Vraagt u zich weleens af wie uw websitebezoekers zijn? Met Leadbuilder weet u het direct.
Natuurlijk dragen bepaalde content opties op uw website bij aan de algehele customer journey. Je wilt immers het aanmelden voor een contactformulier of nieuwsbrief zo eenvoudig mogelijk maken. Of uw klanten bedienen met een chatfunctionaliteit die meedenkt en intuïtieve functionaliteiten laat zien. Alles om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om contact met u op te nemen. Maar wat als dit niet hoeft? Of niet lukt? Geen nood! Wij weten op voorhand (ook al laat de bezoeker geen contact informatie achter) wie deze bezoeker is.
Met Leadbuilder kunt u uw doelgroep beter in kaart brengen. Wij kunnen u precies vertellen welk bedrijf achter een bezoek zit, zo krijgt u inzicht of u wel de juiste doelgroep aanspreekt en kunt u met deze informatie uw lead opvolgen. Wij maken unieke profielen van uw bezoekers, ook de anonieme. Zo kunt u op ieder bezoek hier aparte (marketing)acties op ondernemen.
Zo werkt Leadbuilder
Met Leadbuilder kunt u exact zien wie uw website heeft bekeken. Het gaat als volgt: Een bedrijf bezoekt uw website. Wanneer het bedrijf als Lead herkend wordt, stuurt Leadbuilder u direct een notificatie naar uw smartphone of e-mail adres. Zo weet u direct wie uw website heeft bezocht. Daarnaast kunt u op elk willekeurig moment inloggen in het Leadbuilder systeem, om bijvoorbeeld:
- De historie van herkende bedrijven te bekijken.
- Het gebruik van uw website en de behoeften van uw bezoekers te analyseren.
- Het effect van uw (online) marketing in kaart te brengen.
- Een lijst te krijgen van (Hot)Leads om doelgericht te benaderen.
Wanneer is Leadbuilder voor mij interessant?
Wanneer bedrijven op uw website komen en u bekijkt alleen hun profielen en doet hier niets mee, dan is het zonde om Leadbuilder te gebruiken. Zet u echter marketing middelen in om uw marketing te verbeteren, dan kan het zeer zeker waarde bieden. Je kunt met deze informatie de kwaliteit van de gesprekken verbeteren. Immers, de kans van slagen zal groter zijn bij 'hot leads' die al van u af weten. Ook kunt u bijvoorbeeld uw salesteam vertellen wie hun website bezoeken, deze kunnen zij dan meenemen in het algehele salesverhaal.
Interesse? Vraag eens een proefabonnement aan om de waarde voor uw organisatie te ontdekken. Bij vragen kunt u ons altijd bellen op: 085 - 047 15 94